Uskoro
novo Cromaris skin
pakiranje
Cromaris
koji posluje u sastavu Adris grupe, danas je sedma tvrtka u Europi u
uzgoju orade i brancina, a ujedno i najbrže rastuća izvozno
usmjerena tvrtka. Više od tri četvrtine proizvodnje plasira se u
inozemstvo. Cromaris riba prisutna je na svim važnijim tržištima
Europe, a glavno izvozno tržište je Italija. U razvoj kompanije je
od osnutka 2009. do danas uloženo milijardu kuna. Prodaja je
povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne
inovacije.
Prateći
trendove u prehrambenoj industriji, Cromaris započinje s
proizvodnjom ribe u novom skin
pakiranju koje će se uskoro pojaviti na tržištu. Bjela riba -
brancin, orada i hama, uskoro će potrošačima biti dostupna
filetirana i očišćena od kosti, u pakiranju bez nabora koje čuva
svježinu, boju i cjelovitost proizvoda. Proizvod je pokriven tek
tankim slojem zaštitne folije. Pakiranje ima QR kod koji omogućava
virtualnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uvjeriti u
kakvim uvjetima se riba uzgaja. Uz virtualnu šetnju, na stranici
www.cromaris-riba.com
dostupni su i novi recepti za jela s Cromaris filetima i odrescima.
Cromaris
je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone,
što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle
godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je rast od 18 posto.
Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih
količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast
prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od
prodaje za 18 posto. Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega
svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i hame, porasli su za 29
posto. Trenutno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je
u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Cromaris je u
prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog
poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u
usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem.
Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda
dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini
Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona
ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a ( Whole Fish Equivalent).
Nema komentara:
Objavi komentar