Najbolji
komunikacijski projekti u prošloj godini:
od
borbe za besplatan trajektni prijevoz Bračkih pupoljaka
do
predsjedničke kampanje Zorana Milanovića
Za devet
se nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove
godine natjecalo 40 komunikacijskih projekata
Na
dodjeli nagrada istaknuto je kako koronakriza mijenja odnose s
javnošću u Hrvatskoj te kako u nadolazećem razdoblju imaju iznimno
važnu ulogu
Na prvoj
virtualnoj svečanosti dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za
odnose s javnošću proglašeni su pobjednici u devet kategorija.
Pobjednički komunikacijski projekti predstavljaju najbolje
osmišljene i vođene odnose s javnošću prošle godine u Hrvatskoj.
Zbog pandemije
novog koronavirusa trinaesto se izdanje dodjele nagrada Grand PRix
HUOJ-a održalo putem interneta.
„Virtualnom
smo dodjelom nagrada Grand PRix HUOJ-a na svojevrsnoj prekretnici.
Iako je ovo trinaesta dodjela, prva nam je u vremenu koje mnogi
nazivaju „nova normalnost“. Sada sa sigurnošću možemo
zaključiti kako u našoj struci ništa više neće biti isto. Kriza
koja ostaje iza nas, podvukla je važnost komunikacije. Bez dobrih
odnosa s javnošću ne možemo riješiti probleme u kojima se
nalazimo te one koji nas tek čekaju“,
kazala je prof.
dr. sc. Ana Tkalac Verčič,
predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Kakve će
posljedice aktualna pandemija ostaviti na komunikacijsku industriju,
bit će vidljivo na Grand PRixu HUOJ-a iduće godine.
„Za
ovogodišnje nagrade Grand PRix konkuriralo je 40 projekata, od kojih
su 22 u devet kategorija ušla u finale. Nagrađene smo izabrali
između zaista sjajnih projekata i još jednom smo se uvjerili koliko
je kvalitetna hrvatska komunikacijska scena. Uloga Grand PRixa je
upravo promicanje vrhunske prakse odnosa s javnošću i važnosti
kvalitetne komunikacije, koja je više nego ikad došla do izražaja
u ovo izazovno krizno doba. Čestitam nagrađenima i svim finalistima
i želim im da i ove godine kreiraju i provedu jednako sjajne
projekte“,
kazao
je doc.
dr. sc. Damir
Jugo,
predsjednik ovogodišnjeg žirija dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a.
Ministarstvo mora, prometa i
infrastrukture i Hrvatske autoceste osvojili su Grand PRix za odnose
s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske. Tu im je
nagradu donijela Reforma cestovnog sustava u Republici Hrvatskoj –
komunikacijska podrška u transformaciji sustava.
Grand PRix za odnose s javnošću u
regionalnoj i lokalnoj samoupravi osvojila je Splitsko-dalmatinska
županija koja je u suradnji s tvrtkama Klikeri
i Arhidom osmislila i provela kampanju Pomorsko je dobro. Tom su
kampanjom građani i institucije poticani da zajedno sudjeluju u
zaštiti pomorskog dobra županije.
Iz iste županije krenula je i
kampanja Nešto zbilja važno – borba za trajektni prijevoz za
otočku djecu s teškoćama u razvoju. Pokrenula ju je i
komunikacijski vodila s agencijom CTA komunikacije Udruga roditelja
djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci. Zajedno su osvojili
Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim
organizacijama. Kampanja koja je s oznakom #nestozbiljavazno snažno
odjeknula zemljom, dovela je do izmjena zakona kojima je omogućen
besplatan trajektni prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju sa svih
hrvatskih otoka.
Utočište hrabrih online (UHO),
prvu digitalnu platformu za borbu protiv elektroničkog nasilja,
pokrenulo je Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz podršku
digitalne agencije Degordian i agencije za upravljanje komunikacijama
Komunikacijski laboratorij. Sluha za njihov projekt itekako je imao
ovogodišnji žiri nagrada HUOJ-a, pa je UHO zaslužilo Grand PRix za
društveno odgovorno poslovanje.
Grand PRix za unutrašnju
komunikaciju osvojio je FU*K UP Night u Hrvatskom Telekomu koji
je za Hrvatski Telekom osmislila agencija 404. Ista agencija
potpisuje još jednu kampanju ovjenčanu Grand PRixom. Zakon posao je
„employer branding
kampanja“ koju je
agencija 404 stvorila za Zagrebačku pivovaru. Ta kampanja
pobjednička je u kategoriji
odnosa s javnošću za velika trgovačka društva. Zanimljiva je
činjenica da su se svi komunikacijski projekti u toj kategoriji
bavili brendom poslodavca. Naime, brend poslodavca postaje važan
čimbenik u privlačenju i zadržavanju djelatnika.
Agencija 404 ponijela je i titulu
najbolje agencije 13. Grand PRixa HUOJ-a. Ta se nagrada dodjeljuje
agenciji čiji projekti u završnici izbora Grand PRix prikupe
najviše bodova žirija.
Izborni stožer
Zorana Milanovića osvojio je Grand PRix HUOJ-a za političku
komunikaciju kampanjom Zorana Milanovića za predsjednika Republike
Hrvatske.
Grand PRix za komunikaciju događanja
osvojili su Alert i Dva srca
i kuhača za Restoran Pelegrini koji je organizirao Chefs' Stage -
Međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva.
U kategoriji najbolje prilagodbe
svjetske kampanje nagradu HUOJ-a
dobila je Millenium promocija
koja je za EY Hrvatsku radila komunikaciju projekta EY Poduzetnik
godine.
Prof. dr.
sc. Zoran Tomić,
rektor
Sveučilišta u Mostaru i autor desetak knjiga o odnosima s javnošću,
dobio
Grand
PRix HUOJ-a za razvoj struke a znanstvenik Korado
Korlević
Komunikator je 2019. godine.
Nema komentara:
Objavi komentar