subota, 20. travnja 2019.

Pogled u budućnost retail marketinga


Pogled u budućnost retail marketinga

Drugi hrvatski i 13. FMCG Marketing Summit u regiji okupio je u Zagrebu 300 posjetitelja, 12 govornika te 20 partnera i pokrovitelja radi pogleda u budućnost retail marketinga.
Konferencija je ovogodišnjom temom – Future of retail marketing dala osvrt na regionalno medijsko tržište i na posebnosti hrvatskih brandova, a predstavljeni su i rezultati istraživanja provedenog među marketinškim stručnjacima u FMCG-u.
"Važnost ovakvih događaja je ne samo za marketing nego i za maloprodaju, supply chain te e-trgovinu. Upravo na ovakvim mjestima možemo se povezati i učiti" – izjavio je Adeel Ansari, Senior Manager - Global Digital, Digital Learning, Digital Content Creation Laundry & Homecare, Henkel.
Na govornici su nastupili: Nenad Bakić, predsjednik Uprave Varteksa; Adeel Ansari, Senior Manager – Global Digital, Henkel; Damira Golubić, Marketing Manager East Africa, Reckitt Benckiser; Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC; Pero Desović, Product Manager, Ipsos; Momčilo Radovanović, Agency Development Manager, Google; Mladen Kožić, Business Development Manager Adriatics, GfK; Kristian-Renato Škovrlj, suosnivač i direktor, Modus Infinitum; Andrea Andrassy, kolumnistica i spisateljica; Martin Koprek, medijski direktor, Ascanius Media; Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO, te keynote govornik Christian Majgaard.
"Ovo je bila odlična kombinacija predstavnika iz svijeta oglašavanja i novih tehnologija, kao i trgovaca te proizvođača. Bilo je to mjesto kvalitetnog dijaloga o potrošačima te načinima na koje sudjelujemo u njihovim životima. – zaključio je Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC.


Nema komentara:

Objavi komentar