Rekordan otkup domaćeg
krumpira
U 2016. godini, Adria Snack
Company d.o.o. ostvarila je 131
milijun kuna prometa. Ukupna vrijednost investicija dosegnula je 7 milijuna
kuna, otvorena su nova radna mjesta, a kompanija je u godinu dana
poslovanja na pet tržišta u regiji premašila sve zadane ciljeve.
„Ukupno ulaganje u prvih godinu
dana iznosilo je 7 milijuna kuna čime smo dodatno modernizirali pogone i
unaprijedili proizvodne kapacitete tvornice u Hercegovcu. Nabavljen je novi
stroj za pakiranje, novi aromatizeri i dodatna oprema kojom poboljšavamo
kvalitetu proizvoda te je dodatno moderniziran skladišni prostor za prijem i
čuvanje krumpira. U ovome investicijskom ciklusu osigurali smo i implementaciju
sustava kojim smo postigli višu razinu energetske učinkovitosti naših
proizvodnih pogona. Ujedno, u iduće dvije godine planiramo više od 11 milijuna
kuna dodatnih ulaganja s ciljem daljnjeg povećanja proizvodnih kapaciteta “,
istaknuo je Dubravko Folnović,
direktor Adria Snack Company d.o.o.
„Tijekom 2016. godine u BiH
smo s Čipi čipsom postali broj dva, na Kosovu s Chio čipsom imamo poziciju broj
jedan a u Hrvatskoj držimo 20% tržišta snacka. Čipi čips, Tip Top, Franck
kikiriki i kokice bilježe dvoznamenkaste stope rasta.“,rekao je Dino Bijač, direktor marketinga i razvoja Adria Snack Company
d.o.o.
Tržište snacka u zadnje dvije godine u Adria regiji bilježi rast od 2,1
posto te se očekuje nastavak tog trenda. Stoga je i u fokusu strategije Adria
Snacka daljnje širenje u proizvodnim i tehnološkim inovacijama, širenje
asortimana i ulazak u nove kategorije.
Adria Snack Company
d.o.o. povećava preradbene kapacitete tvornice u Hercegovcu.Tako su 2016. godine
otkupljene do sada najveće količine domaćeg krumpira vrhunske kvalitete – čak 14.500
tona u odnosu na 8.000 tona prethodne godine.
Nema komentara:
Objavi komentar