utorak, 1. listopada 2024.

 




Quo vadis, Retail?


InStore Media organizira 7. studenoga 2024. u Mozaik Event Centru u Zagrebu, Retail Summit gdje će se rapravljati o budućnosti FMCG sektora. Summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu.

Domaći, regionalni i svjetski stručnjaci sastaju se na FMCG Summitu kako bi dijelili

svoja iskustva, uvide i savjete. Cilj je prenijeti znanje i prakse koje će sudionici moći

primijeniti u sljedećem razdoblju kako bi stekli prednost u odnosu na konkurenciju.

Tri glavne teme: Promocije i cijene na policama, Izvoz te Budućnost trgovine u Hrvatskoj.

O tomegovorit će stručnjaci : Mladen Kožić (Consumer Panel Services, GfK) koji će odgovoriti na pitanje Kuda dalje? i objasniti značenje promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki, Kristijan Matijašević (Managing Director, Abnormal agency) koji je pripremio predavanje pod nazivom Imamo li pravi proizvod po pravoj cijeni na pravome mjestu? te poznat međunarodni retail analitičar Sebastian Rennack, stručnjak za maloprodaju koji će objasniti važnost praktičnosti i pozicija trgovina u svom predavanju Convenience and proximity are new mantra!


Iz Beograda stiže Ljubica Vukčević (Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions) i donosi zanimljivo predavanje o ubrzanom razvoju tehnologije u medijima, Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape.


Nizozemski stručnjak za maloprodaju Hans Eysink Smeets jedan je od vodećih

svjetskih maloprodajnih konzultanata imat će prezentaciju Proximity Discount

Retail kao međunarodni trend: Pogled u budućnost dijeli uvide u razvoj diskontnih

prodavaonica u urbanim sredinama.

Iz DS Smitha Hrvatska i BiH, tvrtke za proizvodnju ambalaže od valovitog

kartona, dolaze Sofija Milić, direktorica prodaje, marketinga i dizajna i Ivana

Gašparić Šimonek, direktorica marketinga i internih komunikacija i najavljuju

Revoluciju u ambalaži: Nove tehnologije koje mijenjaju industriju.

Naravno, kao i svake godine, bit će panel rasprava sa stručnjacima retail industrije..


Bogat je sponzorski prostor, goodie bags, prilike za kvalitetan networking, ali i vrijedne nagrade.

Prijave su otvorene, klikom na poveznicu. Early bird prijave vrijede do 11. listopada 2024.

Sve infomacije o konferenciji, govornicima, programu i sponzorima

na službenoj stranici konferencije.


Pripremio: Tomialav Radić

Nema komentara:

Objavi komentar